I. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI PRETURI
Toate produsele comercializate pe site sunt produse noi,apartinand SC PERFECT MARRIAGE SRL sunt create in atelierul sau importate de la furnizori interni & externi.
Comanda minima de produse este de 50 lei + transport
Caracteristicile principale ale acestora sunt prezentate pe fiecare pagina a produsului. Toate imaginile publicate pe site reprezinta imaginile reale ale produselor. Cu toate acestea, culoarea pe care o vedeti dumneavoastra poate diferi usor fata de culoarea produsului, datorita setarilor ecranului si a browserului de internet utilizat. Nu suntem responsabili pentru usoarele diferente de culoare ce pot exista la primirea produsului. Pentru siguranta dvs. va recomandam sa solicitati o mostra pentru a verifica nuanta si calitatea produsului.
Pretul prodsului afisat pe site nu contine si pretul serviciilor de personalizare cu text si asamblare.
Pret personalizare cu text: 0.7 lei/ buc
Pret asamblare: 0.7 lei/ buc
Asamblarea produselor se realizeaza contra cost numai in urma solicitarii acestui serviciu.
Asamblarea consta in imbinarea partilor componente ale produsului, respective plierea, decuparea, lipirea cartonului, atasare accesorii, etc.
SC PERFECT MARRIAGE SRL isi rezerva dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, dar ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea inregistrarea acestei.
Deoarece unele dintre produsele de pe site sunt importate de la anumiti furnizori, firma noastra nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta sau nu mai este disponibil, cu obligatia clara de a informa imediat cumparatorul.
II. MODALITATI DE EFECTUARE A COMENZII
- Online, direct de pe paginile fiecarui produs dorit, urmand pasii indicati de site in procesul de comanda
- Pe Whats App la numerele de telefon:
0771 307 781 0722 775 416 sau 0720 324 042-Printr-un e-mail la adresa anca.cristescu @invitatiioriginale.ro care sa contina urmatoarele informatii:
1. denumirea sau codul produsulelor dorite
2. numarul de bucati din fiecare produs
3. textul pe care doriti s ail imprimam si culoarea (daca unele dintre datele dvs personale necesita diacritice, va rugam sa ni le specificati)
4. asamblarea: doriti sa o facem noi sau le doriti neasamblate
5. numele destinatarului si adresa de expeditie
6. un nr. de tel. la care sa puteti fi contactati
III. DURATA SI MODUL DE PROCESARE A COMENZII
Dupa efectuarea comenzii, cu 1-2 zile lucratoare inainte de executie, clientul va primi pe whats up sau e-mail macheta grafica (aranjarea textului in pagina), pentru a vedea exact cum va arata textul ales pe invitatie. Se asteapta apoi aprobarea clientului pentru executie. Aprobarea pentru executie tb trimisa in scris pe whats app sau email.
Textul poate fi ales din variantele disponibile pe site sau poate fi un text propriu, creat de client, indiferent de limba. Se recomanda citirea cu atentie a textului integral, nu doar a datelor privind numele, prenumele etc., pentru a exista certitudinea ca nu exista nici o greseala. Dupa verificarea textului, clientul va transmite modificarile dorite, dand reply la mesajul primit pe Whats App sau mail.
Va primi apoi o noua macheta, modificata conform solicitarilor sale.
Clientul va trebui sa trimita un nou reply la e-mail-ul primit, prin care sa isi exprime acordul pentru tiparire (BUN DE TIPAR).
Pana la primirea Bunului de Tipar de la client, invitatiile NU VOR FI TIPARITE, comanda ramane “in asteptare”.
Atentie!
Dupa confirmarea Bunului de Tipar, responsabilitatea referitoare la corectitudinea textului apartine in exclusivitate clientului!!!
Nu ne asumam responsabilitatea pentru greselile de tiparire constatate ulterior!
Dupa primirea Bunului de Tipar, comanda va fi programata pentru tiparire si va fi expediata in maxim 2-3 zile lucratoare*, clientul fiind informat telefonic sau prin e-mail in legatura cu data exacta de primire a comenzii. In cazul in care se doreste asamblarea invitatiilor, termenul de executie se poate prelungi cu o zi.
***ATENTIE**** Anumite perioade sunt mai aglomerate iar termenul de executie + livrare poate ajunge pana la 7 zile lucratoare.
Clientul poate opta pentru achitarea unei taxe de urgenta de +70 de lei, iar comanda se va urgenta, va intra in lucru si va fi expediata in 1 zi lucratoare de la confirmarea comenzii de catre client.
Atentie! Timpul de transport variaza intre 1-2 zile lucratoare si depinde strict de firma de curierat. Pentru siguranta livrarii de pe o zi pe alta, va recomandam sa ridicati produsele de la sediul curierului din orasul dvs / cel mai apropiat oras. Verificati aici LISTA LOCATIILOR aflate in aria de acoperire FAN COURIER.
In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire a firmei de curierat, produsele se livreaza prin POSTA ROMANA, in termen de 5-7 zile lucratoare.
Schimbarea termenului de livrare
Firma isi rezerva dreptul de a schimba oricand termenul de livrare, atat cel normal cat si cel in regim de urgenta in functie de volumul comenzilor, avand obligatia de a anunta clientul in timp util.
Solutii pentru greselile de tiparire
Daca greselile de tiparire sunt din vina noastra, aparute dupa primirea Bunului de Tipar, invitatiile vor fi retiparite iar costurile vor fi suportate in totalitate de SC PERFECT MARRIAGE SRL sau va vom returna valoarea comenzii in termen de maxim 14 de zile de la returnarea produselor cu defect. Ne rezervam dreptul de a lua decizia de inlocuire produs sau restituire contravaloare, in functie de situatia din momentul respectiv (chestiuni tehnice, disponibilitate produs, etc). In cazul retiparirii produselor (daca sunt in stoc) termenul de de executie si livrare se va stabili de comun acord, fiind un timp rezonabil ce nu poate fi mai mare 7 zile calendaristice de la data informarii asupra neconformitatii produselor primite.
Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, produsele nu pot fi returnate, fiind personalizate cf OUG 34/2014, art 16, c). Daca se solicita de catre client refacerea integrala a comenziii, acesta va achita suma aferenta noii comenzi inclusiv noul cost de transport.
Majoritatea invitatiilor de pe site-ul nostru sunt produse de serie si nu se pot descompleta. Acest lucru inseamna ca in cazul in care s-a strecurat o greseala pe macheta pe care clientul si-a dat Bunul de Tipar, firma noastra nu poate sa comercializeze doar cartoanele de scris.
Va trebui achitata inca o data contravaloarea invitatiilor, tiparirea si transportul lor.
IV. ANULAREA COMENZII
Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris sau telefonic vânzatorului ca anuleaza comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în conditiile în care nu si-a dat acordul pentru tiparirea invitatiilor/plicurilor de bani/ meniurilor, etc, adica nu a dat “BUN DE TIPAR”.
V. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR
Majoritatea produselor comercializate pe site sunt PERSONALIZATE in functie de cerintele clientului.
Conform OUG 34/2014, art 16, c), produsele personalizate nu pot fi returnate. Returnarea este acceptata doar in situatia in care produsele prezinta defecte din fabrica, neconcordanta majora in tiparire fata de macheta sau diferente majore de culoare fata de descrierea pe site a produselor. Daca sunt nelamuriri legate de culoarea produselor, clientul va solicita in scris sau telefonic lamuriri suplimentare sau va opta pentru expedierea unei mostre fizice.
Returnarea se face doar dupa informarea in scris sau telefonica a comerciantului si dupa prezentarea unor dovezi, daca este cazul, prin e-mail.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Daca se opteaza pentru schimbarea produsului, clientul are obligatia de a ne expedia produsul defect (doar prin curierat rapid) cu achitarea costului de transport aferent. Ulterior i se va trimite produsul nou ales.
Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora
NU SE POT RETURNA urmatoarele categorii de produse:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 3 zile lucratoare.
Singurele costuri ce vor cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile cu transportul produselor returnate. Contravaloarea comenzii va fi returnata in termen de maxim 14 de zile lucratoare, prin transfer bancar in contul clientului, incepand cu ziua urmatoare primirii returului.VI. MODALITATI DE PLATA
Plata comenzii se face integral la primirea ei, in sistem ramburs.
Se va solicita plata unui avans in urmatoarele cazuri:
- comenzi de peste 1000 lei cand se va solicita un avans de 50% , restul de 50% achitandu-se ramburs, la ridicarea comenzii
- comenzi din strainatate, cand se va solicita plata integrala in avans printr-un transfer banar a comenzii pe baza unei facturi proforme.
Atentie! Avansul nu se restituie in cazul anularii unei comenzi ce contine produse care au fost tiparite dupa acordarea Bunului de Tipar / personalizate conform specificatiilor clientului.
VII. SITE & BRAND
Acest magazine online este proprietate SC PERFECT MARRIAGE SRL, RO18723744 J40/8909/2006, cu desfasurarea activitatii prin punctul de lucru din Dobroesti, str Caisului nr 12B, jud Ilfov.
VIII. ACCEPTAREA REGULAMENTULUI
Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Utilizarea serviciului de catre client si comanda produselor implica acceptarea acestor termeni si conditii.